Další týden slev je tu! Až do neděle 10.12. 23:59 můžete využít slevu 9% na naše zboží. V košíku zadejte kód: advent9.

Reklamace

Reklamaci zboží je nutno řešit písemnou formou, nejlépe na náš email bee.ostrava@gmail.com.

 

Nejčastěji řešené reklamace:

Reklamace zboží v záruce

Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. Pošlete nám prosím kopii emailem na bee.ostrava@gmail.com. 

Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace. 

Budete požádáni o zabalení zboží, které následně pošlete na naší adresu, případně jej vyzvedne dopravce na náklady kupujícího.

 

Chybějící zboží v zásilce

Informaci o chybějícím zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem chybějících položek na email bee.ostrava@gmail.com. 

Po prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno.

 

Záměna zboží v zásilce

Informaci o záměně zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem zaměněných položek na email bee.ostrava@gmail.com. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno. Současně dopravce odveze chybně zaslané zboží.

 

Poškození zásilky dopravcem - Česká pošta A balíkovna

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout.

Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu.

Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol (na pobočce České pošty). 

Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.

Česká pošta bude pravděpodobně balík až 30 dní zadržovat (neplatí pro nadrozměrné zásilky). 

 

Poškození zásilky dopravcem - ZÁSILKOVNA

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno.

Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsahu zásilky.

Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktujte nás na bee.ostrava@gmail.com. 

Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se prodejcem na výdejním místě, pokud jej budete mít.

Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

 

 

POŠKOZENÍ ZÁSILKY DOPRAVCEM - PPL

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno.

Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsahu zásilky.

Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktujte nás na bee.ostrava@gmail.com. 

Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se prodejcem na výdejním místě, pokud jej budete mít.

Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

 

Děkujeme.

 

Váš včelařský eshop